torsdag 26 juli 2012

Sammanfattning av dagen

Plötsligt mitt i natten känns det viktigt: Kanske ska man sammanfatta den här "första sagen i mitt nya liv". Nu när jag bestämt att jag ska öppna mig för alla möjligheter så är det väl bra att se över dagsresultatet liksom. Så här kommer det: Kan jag ha träffat mannen i livet idag? Svar: Ja. Hångelbarrometern har visat: ganska kallt. En kram är inget hångel. Punkt . Har jag känt mig vacker och på topp? Svar: oh yes:) Har jag brutit ny mark: svar: ?? Nja inte precis va? Käns det stor skillnad mot igår innan fegisinsikten kom? Svar: Måste jag vara ärlig? Svar: ja det måste jag. Svar: ok. Nej det känns inte nån direkt skillnad faktiskt. Är jag nöjd med starten av det nya livet? Svar: ja. Jag tror det tar längre tid än en dag att träffa någon som jag blir kär i. Minst en vecka tror jag;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar