tisdag 24 april 2012

Det finns bra sex, dåligt sex...

... men choklad är alltid choklad.

Läste det där idag och jag vill bara säga en sak:

DET VAR EN GIFT KVINNA SOM KOM PÅ DET DÄR!!

Bra sex, dåligt sex - ärligt, vem fan bryr sig efter 1½ år? Choklad istället??? SKULLE INTE TRO DET!!

Det får mig att minnas när vi satt tre singeltjejer med vår lyckligt lottade sambo-kompis och hon sa nåt om att inte ha sex... Vi tappade hakorna EXAKT samtidigt och lika snabbt, med ett DU ÄR GALEN!!!

Inte sex när jag druckit, inte sex när jag är för trött, inte sex när jag ska upp tidigt, inte sex för det är tråkigt, inte sex för jag har inte lust.

Alltså, det var inte samma kompis som sa allt det där, och jag hoppas ingen tycker allt det där.

Herrejösses kvinnor! ( ja men som kvinna själv så tänker jag mest kring mina medsystrar i livet. Det är säkert överförbart till män på nåt vis... eller nä, det är det inte.)

Herrejösses igen!! Säga nej? FATTAR ni vad ni missar? FATTAR ni hur man saknar det när man är ensam? Ta för er för sjutton!! Försök att buffra sex så ni kan ta ut det som minnen ifall ni singlar till er.

Choklad?? Vem fan vill ha choklad??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar