söndag 29 april 2012

Kvälls smsande

Kompisen ( av sekretess-skäl får hon ingen bokstav idag): jag vet inte, vi ska ses imorrn men jag vet inte. Kan jag skylla på barnen? Jag: vet han om att dina barn är vuxna? Vän: ja. Fan! Kan jag säga att vägen är avgrävd då? Jag: men om du inte är intresserad så säg det! Vän: men det är jag, jag är bara inte van att nån är intresserd av mig. Jag: så det är bättre med såna som inte hör av sig och som du funderar "är han eller är han inte"? Vän: nej satan!! Men... Äh, det känns bara som varför imorgon? Jag: för det är Valborg, som en extra helg liksom. Mysigt! Vän: jag kräks! Jag: varför?? Vän: tänk om allt är på låtsas och han bara driver med mig Jag: tror du det? Vän: nej Jag: njut av att nån vill ha dig!! Vän: jag vet inte... Jag: jag kan ta över honom , låter ju kanon ju! Vän: honom ger du fan i han är min! Jag: där ser du då. Ha så kul imorgon:) Vän: tack, du är bäst<3 Japp. Jag är bäst. Därför sitter jag ensam på Valborg. Jag tänker inte glädjas ett skit åt alla nya kärlekspar i min omgivning, det är ett som är säkert!!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar