onsdag 13 juni 2012

Oseriösa män

Inte sällan alls läser jag om killar som anses vara oseriösa, för att de tappar intresset och slutar höra av sig. Det vimlar av såna män på dejtsajterna, sägs det.

Jag undrar det jag?? Är det oseriöst att vilja prova? Att gå på dejt, umgås lite och sen inse att nä, det här klickar inte. För inte blir man väl kär i varje människa man möter? Herrejösses, jag har träffat såååå många i mitt liv och av dem har jag på allvar älskat 2-3 stycken...

Jag faller inte lätt. Jag ställer krav och säger ifrån. Jag kan säga: Tack, det var jättetrevligt att ses men jag vet redan nu att du inte är min typ som kärlek i livet. Är jag oseriös då?

Att bli kär händer inte med lätthet. Det var inte lätt som ung och det är då inte mindre svårt när man är 40 fyllda och lite till. Med de ryggsäckar vi alla bär på, med goda och sämre upplevelser, så är det inte konstigt om man har svårt att falla....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar