måndag 16 juli 2012

Nu skulle det behövas en manual igen!

Ja alltså ni fattar väl att jag gärna tar emot tips, erfarenheter och tankar?? Nu är nåns liv lite så där skönt komplicerat igen och då vänder man sig såklart till mig, dr Love. Eller Nurse Love kanske:). KK. I mitt förra liv so Ortopedsjuksköterska en förkortning på kryckkäppar. I mitt nya liv som enastående självsam vuxen nåt helt annat. Nåt så där lite halvt förbjudet halvt ok. En knullkompis. Nån man gillar, gärna har sex med men utan tanke på framtiden. Här och nu räcker och någon önskan om någon tätare och mer intensiv kontakt finns inte. Bara att den finns och att den andre fattar att den är uppskattad för det som är. Och det är där manualen kommer in. Hur kommer man överens om att man är KK? Hur får man den andre att fatta att wow detta är precis lagom seriöst för min smak. Smsar man dan efter och påtalar glädjen över fin samvaro? Fast man är helt nöjd med att det inte smsas? Eller väntar man bara till man är sugen att ses nästa gång och hoppas att den andre bara tänker exakt lika? Nurse Love är bra på mycket men här brister min erfarenhet nåt enormt känner jag och där av ännu en önskan om dn manual hur man förhåller sig. Lustigt. Jag som i sten vägrat manualer i hela mitt liv;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar