fredag 10 augusti 2012

Toalocket

Jag har förstått av andras prat att det här med toalock är något viktigt. Toalocket eller åtminstone toaringen SKA vara nedfällt när toan är i vänta-läge.

Ärligt. Jag skiter i vilket. Faktiskt är jag rätt glad om locket är uppe om jag kommer hem i sånt där panikstatus där man, för att inte kissa på sig, närmast tvinnar benen om varann och småspringer på stället allt medan man försöker sig på värdlrekordet i att öppna och få ner brallorna så man kan kissanångång. Det är skönt att slippa momentet "upp med toalocket" då.

Skulle toaringen vara uppfälld nån gång, så är det ok med. Det mängd bakterier som månne finnas på den lilla lilla fläck där jag sätter mig finger och "pet" får ner det vågar jag mig faktiskt på! För efter jag kissat då tvättar jag händerna och sånt gillar inte bakterier:)

MEN. Jag erkänner villigt, att det är enormt.... Gulligt!! att möta en man som är bättre än mig på att faktiskt fälla ner locket. Det ÄR en speciell känsla;)

Jag är bättre på att laga mat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar