tisdag 1 maj 2012

Jobb är visst viktigt!!

Direkt jag skrivit klart det förra inlägget så inser jag. Det här med jobb är visst viktigt!! Herrejösses!!

Jag jobbar inom vården. Min pappa sa, när jag blev singel: Kanske träffar du nån trevlig läkare där i korridorerna:)

Men GUBEVAREMIGVÄL!!

Vad skulle vi prata om? Och hur skulle tankarna gå?? Tänk bara dessa scenarion.

"Jag har middagen klar när HAN "mr Kirurg" kommer hem"

mrKir: Fy vilken dag jag haft, operationer hela dagen. *börjar sleva upp lunchkorv med senapssås*

Jaha, nåt speciellt, undrar jag

mrKir: Ja vet du, det kom en med en så inflammerad blindtarm så den var uppsvullen som en stor korv och när jag började skära så brast det så hela bukhålan blev full i var".

*Jag tittar på lunchkorven, senapssåsen och går å kräks*

Eller om HAN råkar vara gynekolog

mrGyno kommer hem: Alltså fiii fan, så jävla äckliga en del är! Kan de åtminstone tvätta hyska innan de kommer. Och i allt detta hittar man både det ena å det andra.

Jag: Älskling... du hade handskar va? *tappar all sexlust de närmaste 4 åren*

Nä... nån läkare vill jag inte träffa, det är då ett som är säkert;:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar