tisdag 15 maj 2012

Otur i spel, tur i kärlek?

Ja men DET hade man väl kunnat hoppas på?? Jösses, det hade väl inget gjort om det hade stämt, då vore man väl miljonär vid det här laget.

Det händer att jag spelar på hästar. Det händer att jag spelar kort. Det händer att jag spelar Bejeweled på facebook. Vinner jag nåt? Nope! Inte ett smack! Mina highscore är skrattretande och det borde ju per automatik innebära att jag har tur i kärlek istället då. Nu ska vi se??? När hade jag tur i kärlek senast?

Fast så himla illa har det inte varit. Lite som mina usla highscore kanske. Lite lätt i underkant mediokert.

Om jag helt slutar spela, ökar chanserna för tur i kärlek då? Eller minskar de? Hur ska man våga chansa? Fast ärligt... hur mycket sämre än dagsläget kan det bli? Ok, det kan bli sämre. Tar tillbaka. Och fortsätter med Bejeweled och hoppas....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar