onsdag 30 maj 2012

Gulliga sms

Alltså nykära vänner. Äääär de inte lite jobbiga ändå;) glittriga ögon och det där leendet som fyller hela själen "nu fick jag ett sånt där gulligt sms igen".

Men jag undrar alltså. Är de verkligen gulliga?? När jag ibland träffar på nån så brukar smsen vara mer av karaktären... (Vänta nu? Tänk om mina fastrar läser här?)  Smsen är av karaktären att de inte lämpar sig att återberättas fullt ut för den äldre generationen, så kan vi säga;) Det kan handla lite om bröst och nattdopp naken i en sjö tex. Fast värre. Hur gulligt är det? Kul kanske. Rätt person kan nog få stoneface mig att le av det också. Gulligt är nog det sista jag kallar det.

Fast det är då en himla tur att jag är inte så himla mycket för "gulligt" över lag. Omtanke och kärlek gillar jag, och roligt. Om jag gillar sånt som man inte kan återberätta för den äldre generationen också, det säger jag inte;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar